2012. szeptember 29., szombat

3.hétvége

Hűha,forgalmas hétvége a mostani és még nincs vége:) Alig bírom szuflával...

Péntek este Presser Gábor,Rúzsa Magdi,Ferenczi György és Falusi Mariann koncerten voltam.Ebből azt hittem egyedül Ferenczi fog érdekelni,de kellemesen csalódtam.Nagyon barátságos vidám hangulatu előadás volt.

Gyorsan be is illesztek ide egy videót,,hogy azért megértsétek miért kedvelem Ferenczit olyannyira,hogy érte még egy Presser koncertre is elmenjek:)


Áh..ez a kedvencem: Megárad a szerelem bennem,mint tavasszal a folyóból...tátátátátáááá:)

Presserrel szemben előítéleteim voltak.Na ne értsetek félre,nem merült fel egy pillanatra sem,hogy ne lenne csodás dal és zeneszerző,vagy hogy ne kedvelném az általa jegyzett műveket,de abban biztos voltam,mióta egy albumát meghallgattam,amin ő énekelt,hogy mint énekes,rám nincs jó hatással.Sőt,kifejezetten nem tetszett.


De tegnap este kibékültem vele:)

Aztán ma,a Madame Tussauds Múzeumban voltam a lányokkal.Azt hittem csak a viaszszobrok lesznek ott,de nem:) Ez is nagyon érdekes volt:) Mindenképp elviszem majd ide az unokahugom,ha eljön meglátogatni:)
Persze készítettem képet:) Csak,hogy ti is átérezhessétek a csodát:)Amit az jelent,hogy Colin  Firthbe karolhattam:)
Nagy rajongója vagyok a tehetségének:) A Bridget Jones című csoda film óta:)


De itt még nem volt vége a napnak:) Mert ezután következett az a rész,hogy annyira fájt a torkom,hogy nem bírtam enni se,és a fejem is lüktetett és úgy belázasodtam,hogy hazafelé menet azért már erősen kellett koncentrálnom,hogy jó ajtón és jó családhoz lépjek be.

Az anyuka nagyon drága volt adott két tablettát,ami nem tudom mi volt, de nagyon hatásos volt,mert nekik és egy kiadós dupla pizsamás alvásnak köszönhetően már sokkal jobban vagyok!:)

Szóval,így még az is lehet,hogy holnap,vasárnap folytatódik a hétvége:)

És akkor ez a bejegyzés is bővülhet:)

Drukkoljatok:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése