2012. szeptember 25., kedd

Második hétvégém Londonban

Helló,
Hát igen...már két hete érkeztem ide...és mégis csak vasárnap este sikerült teljes mértékben tudatosítanom,hogy ideköltöztem Londonba ÁÁÁÁÁÁÁ:):):) Kezd egyre hihetetlenebb lenni.

:)

Kint voltunk néhányan vasárnap,nagyon vicces volt:) Találtunk egy magyar palacsintázót és onnan pedig átmentünk egy jellegzetes angol kocsmába.Amit imádtam:) Pedig én otthon nem vagyok egy nagy parti arc,de ez nagyon édes volt és ami fontos Cigi mentes övezet!!!
Nagyon hangulatosan volt berendezve,vidám társasággal találkoztunk és én nagyon könnyen feltaláltam magam és sokat nevettem,pedig nem ittam egy kortyot sem:) Bár meg kell állapítsam,hogy finom,mindenféle ízesített Cider söreik vannak a helyieknek:)

Néhány képet fel is teszek:) Persze csak azokat amelyek jobban sikerültek:)

Ez a palacsintázóban készült:

Ez pedig uton a kocsma felé:



Ez pedig már bent a sörözőben:






És vasárnap este London ideadta az első ajándékát nekem:) Mégpedig úgy,hogy hallottam egy zeneszámot ami nagyon tetszett és az egyik srác kideritette ki az előadó.Jamie Woon. Rákerestem youtube-on és azt hiszem ő lesz az abszolut kedvencem:)



Szóval ez a város elkezdett hatni rám.
Tudom,hogy meg kell szűrjem mit fogadok el tőle és mi az amire nem tartok igényt,de az óvatosságom ellenére örömet okozott:)

Szóval így:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése