2012. október 6., szombat

4.hétvége

Hát...igen egy héten keresztül nem jelentkeztem.

Ma nincs romantika,nincsenek érzések sem vidám történetek,csak a gyakorlati dolgok megvalósításában elért eredményekről való beszámoló:)

Szóval aki szaftos sztorira vágyik az lapozhat:) átmehet egy másik blogra:)

Ezen a héten kerestem ingyenes nyelviskolát (felemás sikerrel),közben megtapasztaltam az angol bürokrácia szépségeit:)
Aztán tudatosan elkezdtem távolodni két embertől (srácoktól),azért,hogy  tisztább keretekben mozoghasson a kapcsolatunk.Olyan keretekben,amelyek számomra is  vállalhatóak.
Elkezdtem jobban örülni az otthonról jövő skype hívásoknak:)
És ma pedig VÉGRE:) nekiálltam a szakdolgozatom elméleti hátterét tanulmányozni! Ennek örülök,mert amellett,hogy közben az agyamat is használnom kell és ez jól esik, még időszerü is ez a munka,mivel februárra cakkompakk készen kell legyen.Addig azért még van mit dolgozni rajta bőven:)


Ja és majd elfelejtettem a legfontosabbat:) Tegnap este feltérképeztem a környékemen lévő szinte összes szociális intézményt.Persze csak interneten.Nem tudom még eldönteni,hogy akarok-e menni hozzájuk önkénteskedni vagy sem,de mostmár legalább átlátom milyen szociális szolgáltatások vannak itt.Ha esetleg a saját csoportmunkámhoz teremre vagy háttérszervezetre volna szükség,már tudnám kihez forduljak.

Óóóóó:) és még valami: megkaptam a bankszámlám létét igazoló hivatalos papírt, a bankkártyámat (ezek itt a személyi igazolvánnyal felérnek:) és ennek örömére a könyvtárba is beiratkoztam:)

Szóval lesz honnan a sok okos könyvet kikölcsönözzem és életem legszebb bibliográfiája szerepel majd a szakdolgozatom végén:)

Ezek tünhetnek apróságnak,de mégis sok időmbe telt elintézni őket,no meg nagy segitséget jelent a meglétük.

Még egy dolog maradt hátra: az NI szám kérvényezése.Ha az is meglesz,akkor vállalhatok plusz munkát hétvégenként,ami plusz pénzzel is jár:)


És most javasolom mindannyian menjünk és igyunk valamit..ennél szárazabb bejegyzés nem hiszem,hogy lesz még:)

Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése