2012. október 10., szerda

A munka hőse lettem:)

Ma kifejezetten fontos lépést tettem meg.

TáTáTáTáááámmm: Beiratkoztam egy nyelviskolába.

Ez azért lényeges...mert a szakdolgozat megírásán és a gyakorlati rész megvalósításán kívül ez a dolgom itt,hogy megtanuljak rendesen angolul.

Megállapították,hogy Intermediate szinten vagyok és akkor neki is kezdünk egy 12 hetes kurzusnak.És aztán januárban megint nekiállok egy ujabb 12 hetes periodusnak es akkor remélem,hogy nyáron már egy jó kis IELTS  vagy Cambridge nyelvvizsgát le tudok tenni.

Ami még fontos,hogy pár au pair lánynak elmeséltem az ötletemet,hogy egy au pair klubbot,önsegítő csoportot hozznák létre nekik,és nagyon lelkesek voltak.Ez erőt ad nekem,hogy ne higyjem azt,hogy ez csak az én fantáziában hasznos dolog:)

Pénteken össze fogok ülni az egyik lánnyal,aki amúgy otthon PR-osként dolgozott,és megnézzük miben tud segíteni.
Ha összeszedem magam,október végén meg lehet tartani az első találkozót:)

Amúgy érdekes jelenség,hogy az au pairek többsége fiatal diplomás,aki megcsömörlött attól,hogy nem tud a fizetéséből megélni,illetve munkát kapni a szakmájában.


Szóval újra látom a fényt,meg a célt az alagút végén:)

És megosztom veletek azt,ami ma felvidított:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése