2012. október 19., péntek

Angol óra

Szeretek angol órákra járni:)
Nagyon mozgalmas és érdekes:) Igazából  kikapcsolódok olyankor:) Lehet a csoport nem a legerősebb kiejtés terén és beszédeben is én vagyok bátrabb,de ők meg kifejezetten jók a nyelvtanban amiben pedig én eddig nem mutattam túl sok fejlődést:)

De ez majd mostantól megváltozik:) Mert elkezdtem felfedezni a csoportban végzett gyakorlatok által néhány logikai összefüggést a szabályok között és ez erősen megkönnyíti az megértést és az alkalmazást is:)

Lehet a végén tényleg megtanulok rendesen,szépen angolul? Juhéééé:)

Ma kiderült,hogy a csoportban van még egy német lány is Berlinből,Josephinnek hívják.Általa már erősebb a szőke kék szemű lányok tábora a csoporton belül:)

A nevemet a japán csoporttársak továbbra sem tudják kiejteni.Azt hiszem nincs nekik Zs hangjuk.:) ezért inkább Susan maradok:)



Angol nyelvterületen nem hiszem,hogy valaha is ki fogják rendesen ejteni a nevem:) Lehet át kellene álljak a második nevem, a Vera használatára:)


Ja,jó hír:egy másik au pair el fogja adni nekem a gyantázó készletét...szóval vége a szőrszálhasogató korszakomnak:) Éljen:)

Az itteniek öltözködéséről szeretnék még írni kicsit.
Lenyűgöz az itteni divat.És most nem arra gondolok,amit az újságokban lehet látni,hanem amit a metróban és a boltban és az utcán és az angol tanfolyamon:) Szeretem azokat az  egyszerűen nagyszerű összeállításokat amelyeket itt látok.

Jellemző,hogy sok ruhát,szoknyát,rövidnadrágot hordanak harisnyákkal és cicanadrággal.Ehez párosúlhat félcipő,csizma,szandál,no meg az elmaradhatatlan angol kabátka:)

És akkor ezeket variálják.De izlésesen és vidáman.

Emlékszem kiskoromban is ezek után a ruhák után vágyakoztam.

Szeretném hasonló darabokkal felújítani a ruhatáramat.De ez csak akkor valósúlhat majd meg,ha nem fogom az összes pénzemet angol nyelvtanfolyamra költeni:) Ez pedig még messze van:) Addig ruhakoplalást rendeltem el magamnak:)


Otthon,azért más hatások érvényesültek a divatban is,meg mentalitásban is.Az a másság ami jellemző Romániára,az minden területen érezhető volt.

Itt Londonban ugyanígy van: aminek megnyilvánulási formája az udvarias viselkedés,annak egyik másik aspektusa  jelenik meg az öltözködésben.


Örülök,annak,hogy itt lehetek:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése